هانیول شعبه ایران؛

از 1349 تا آینده

اصالت و قدمت نقطه‌ی اشتراک «مرکز کنترل ایران (سهامی خاص) » و «هانیول» (Honeywell) است. 85 سال پس از تاسیس هانیول در آمریکا، آقای کیومرث زمانی به سمت مدیرعاملی هانیول شاخه‌ی ایران منصوب شدند. ایشان طی سال‌های 1349 تا 1353 عهده‌دار و مسئول مستقیم کسب‌وکار هانیول در ایران بوده‌اند و پس از آن سال‌ها، طی حکمی رسمی از هانیول به عنوان ارائه‌دهنده‌ی محصولات، خدمات و امور نصب و راه‌اندازی هانیول در ایران به فعالیت خود ادامه دادند. در گذر سال‌ها و با پشتکار و اهتمام بی‌وقفه مدیران و پرسنل مجموعه‌ی مرکز کنترل ایران، این شرکت به یکی از قدرتمندترین و نام‌آورترین فعالان حوزه‌ی اتوماسیونِ صنعتی و ساختمانی کشور تبدیل شده است و با شناخت عمیق بازار و درک نیازهای مشتریان همواره توانسته محصولاتی را برای عرضه انتخاب کند که بهینه‌ترین پاسخ‌ها را به شرایط و نیاز مشتری می‌دهند.

توانمندی و تجربه

شرکت مرکز کنترل ایران به عنوان یکی از پیشگامان حوزه‌ی اتوماسیونِ صنعتی و ساختمانی کشور، با اشتغال‌زایی مستقیم برای بیش از 90 نفر و متخصص در بخش‌های مختلف، در بسیاری از طرح‌های ملی و عظیم دولتی و خصوصی حضور داشته است. این شرکت پس از کسب موفقیت در تحویل پروژه‌هایی از جمله سالن اجلاس سران، مجلس شورای اسلامی، مجموعه کتابخانه‌ی ملی، مجموعه باغ‌موزه دفاع مقدس، طرح توسعه حریم حرم امام رضا (ع)، مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، داروسازی البرز و … تصمیم به توسعه بیشتر در بخش ارائه‌ی کالا و خدمات به مصرف‌کننده‌ی نهایی گرفته است. در همین راستا، با رویکردی نوآورانه‌، محصولات تصفیه هوای هانیول با برند Air Touch و تصفیه آب هانیول با برند Aqua Touch و همچنین “گجت‌ها”ی  فوق هوشمند هانیول با نام IAQ جهت عرضه به بازار ایران آماده شده‌اند.

ما در مرکز کنترل ایران تصمیم گرفتیم با عرضه محصولاتی متمایز در زمینه تصفیه هوا و تصفیه آب، فناوری مورد استفاده در امریکا و کشورهای اروپایی را به خانه‌های ایرانیان بیاوریم و سطح زندگی و فایده‌مندی برای مشتریان را یک گام اساسی ارتقا دهیم. ماموریت مرکز کنترل ایران خلق ارزش‌هاست. ارزش اصلی ما ارائه کالاها و خدماتی با فناوری‌های پیشرفته است که باعث بهبود مصرف انرژی، حفاظت از محیط زیست، افزایش بهره‌وری، افزایش سطح آسایش و تامین بهداشت می‌شوند.

هدف‌گذاری‌

چشم‌انداز مرکز کنترل ایران ارتقا سطح کیفیت و استاندارد زندگی مردم ایران در شاخه‌های زیر است:

ـ کیفیت هوای داخل محیط‌های زندگی، کار، تفریح و …

ـ کیفیت آب مصرفی

– بهینه‌سازی مصرف انرژی

ـ ایمنی و حفاظت

– اینترنت اشیاء

ما همواره از نوآوری، تجربه کردن و آزمایش مسیرها و راهکارهای جدید استقبال نموده و پیشرو می‌باشیم و به جای دنباله‌روی سعی کرده‌ایم تعریف‌کننده‌ی استانداردهای جدید هر عرصه باشیم.