رویه های بازگرداندن کالا

رویه ‏های بازگرداندن کالا در Airtouch با توجه به نوع مشکل پیش آمده و یا انصراف مشتری، به شرح زیر هستند:

 

سرویس به مشتری

  • ما پشتیبانی نامحدود از طریق ایمیل و تلفن به صورت کاملا رایگان ارائه خواهیم داد.

 

انصراف از خرید (کالای مرجوعی)

  • در صورتی که مشتری قبل و یا بعد از تحویل کالا از خرید خود منصرف گردد، در صورت تایید امکان ارجاع کالا توسط کارشناسان ما، هزینه ارجاع طبق براورد واحد فروش تعیین می شود. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش طبق شرایط زیر وجود دارد:
    •    در صورتی که بسته بندی محصول باز شده و از حالت پلمپ خارج شده باشد امکان استرداد کالا وجود ندارد.•    در صورتی که مشتری قبل از تحویل کالا و پیگیری سفارش وی توسط کارشناسان فروش، انصراف خود را از خرید اعلام نماید، وجه پرداخت به حساب وی واریز می گردد.
  • در صورتی که فرایند ارسال کالا برای مشتری شروع شده باشد و کالا در مسیر حمل باشد امکان عودت کالا وجود دارد ولی هزینه ی حمل و نقل صورت گرفته از مبلغ واریزی کسر و سپس مبلغ باقی مانده از خرید عودت داده می شود.
  • در صورتی که با هماهنگی کارشناسان فروش قرار بر این شد که دستگاهی مرجوع شود هزینه ارسال و دریافت تماماً بر عهده مشتری خواهد بود.
  • از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش کالا را دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده، همه فیلترها همراه آن هستند و آسیبی ندیده اند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، در حداقل زمان ممکن، مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

آسیب‏های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

در صورتی که آسیب‏ های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به Airtouch عودت شود.
Airtouch همواره می‏ کوشد تا با ایجاد بستری امن در راستای سرویس خدمات پس از فروش مبتنی بر اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده، امنیت خاطر مشتریان خود را، پیش، حین و پس از خرید فراهم آورد.