شرایط و قوانین استفاده از سرویس ها و خدمات Airtouch

با عرض سلاو و احترام خواهشمند است بنا بر استفاده بهینه و مفید از خدمات Airtouch  قوانین و شرایط مندرج در را ملاحظه فرمایید.

با تشکر

دپارتمان دیجیتال مارکتینگ مرکز کنترل ایران

ثبت سفارش کالا

ثبت سفارش کالا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین سایت        Airtouch   می باشد.

توجه داشته باشید که شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود و در صورت تغییراتی  در آینده، قوانین جدید از طریق همین صفحه منتشر شده و قابل پیگیری می باشد شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هر گونه تغییر است.

قوانین عمومی

کلیه اصول و رویه‏‌های به کار گرفته شده در  Airtouch منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش       Airtouch اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات  Airtouch استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به  Airtouch ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید کهAirtouch   به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

سیاست‏ های رعایت حریم شخصی

Airtouch  به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. Airtouch  متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت Airtouch، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات Airtouch، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر ، موارد قابل دانلود و کپی، داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط Airtouch جزئی از اموال Airtouch  محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار Airtouch  است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای Airtouch  محفوظ می‏‌دارد.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.airtouch.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت Airtouch  هیچ گونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر ازwww.airtouch.ir  و کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند. تنها ایمیل رسمی این وب سایت به آدرس info@airtouch.ir می باشد و بدیهی است در صورت اقدام و پاسخگویی به ایمیل های دیگر مسئولیت و عواقب بر عهده ی مشتری می باشد.

ثبت و پردازش سفارش

Airtouch  مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای  Airtouch محفوظ است.

خسارت در هنگام حمل و نقل

Airtouch  همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

گارانتی و خدمات پس از فروش

پس از خرید و دریافت کالا ملزم به ثبت گارانتی در وب سایت www.airtouch.ir در قسمت فعالسازی گارانتی می باشید و در صورت بروز هرگونه مشکل جهت دریافت خدمات می توانید در ساعات اداری و روزهای کاری با کال سنتر 02157859 تماس حاصل فرمایید.

محتوا

Airtouch نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است Airtouch  تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.

خطا در قیمت گذاری

وضعیت موجودی یک کالا و قیمت پیشنهادی برای سفارش که توسط کارشناسان ما درج می شود ممکن است دچار خطاهای تایپی و یا احتمالی باشد با این حال ما حداکثر تلاشمان را جهت جلوگیری از برورز چنین خطاهایی انجام می دهیم در صورت بروز خطا های مذکور با شما از طریق تلفن  02188730717  قیمت اصلاح شده و یا وضعیت موجودی کالا اعلام می گردد و درصورت تمایل به ادامه خرید از طرف شما، ادامه مراحل خرید پیگیری می شود و در غیر اینصورت عملیات پیگیری کالا متوقف می شود.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در Airtouch مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در Airtouch  قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.

در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، Airtouch  موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال کالا جهت تهران رایگان می باشد. هزینه ی های ارسال ( شامل حمل و بیمه و …) به شهرستانها پس از اعلام به خریداری و تایید ایشان اخذ می گردد.

تراکنش های مالی

کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به  Airtouch  اطلاع دهید.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، Airtouch هیچ گونه مسئولیتی ندارد.