نظرات خریداران دستگاه تصفیه هوا هانیول ایرتاچ

هانیول، بیش از یک قرن قدمت و سابقه‌ی عرضه محصولات موفق را در کشورهای امریکای شمالی، اروپا و بسیاری از کشورهای پنج قاره دارد. هانیول متعهد شده است جهان را پاکیزه‌تر، سبزتر و همچنین پایدارتر از گذشته سازد.

صنایعی که هانیول در آن‌ها درخشیده است، عبارت‌اند از محصولات مربوط به ساختمان‌های مسکونی و خانگی، تجاری، صنایع هوافضا، صنایع دفاعی، نفت، گاز و پتروشیمی، مواد اولیه شیمیایی، حمل‌و‌نقل و غیره. ورود به هر یک از این حوزه‌ها با تحقیقات بازار و نیازسنجی‌های وسیع انجام شده و هدف‌گذاری همیشگی هانیول تبدیل شدن به یکی از سرآمدان آن حوزه بوده است.

هانیول (Honeywell) که از نامدارترین فعالان و نوآوران عرصه صنعت اتوماسیون، هوشمند سازی و کنترل تاسیسات مکانیکی ساختمان در کشورهای آمریکای شمالی و اروپا محسوب می‌شود، با حساسیت نسبت به معضل آلودگی هوا و تبعات آسیب‌زای ناشی از آن نظیر انواع سرطان‌ها، از سال‌ها قبل تصمیم به تحقیق، تولید و ارائه دستگاه‌های تصفیه هوای منحصربه‌فردی با نام تجاری اِیرتاچ (Air Touch) گرفته است.

شرکت مرکز کنترل ایران نمایندگی فروش و ارائه دهنده محصولات هانیول یکی از پیشگامان در زمینه اتوماسیون صنعتی و ساختمانی در ایران، به دلیل آلودگی‌های مکرر هوای کلان‌شهرها و مشکل ریز گردها و طوفان‌های  گردوغباری که شهرهای جنوب کشور را درگیر خود کرده است، طی چند ماه اخیر شروع به واردات دستگاه های تصفیه هوا هانیول ایرتاچ نموده است. این دستگاه‌ها در سه مدل Air Touch A5 مناسب جهت 28 مترمربع، Air Touch با مساحت تحت پوشش 40 مترمربع و Air Touch P با پوشش دهی 60 مترمربع عرضه می‌شوند. تفاوت این دستگاه‌ها در  نسبت حجم هوای خروجی، فضای تحت پوشش و عملکرد سنسور نشان دهنده میزان آلودگی است.

با توجه به اهمیت زیاد خدمات پس از فروش محصولات و نیازسنجی مشتریان، شرکت مرکز کنترل ایران در همین راستا، بخشی را به عنوان مرکز تماس راه‌اندازی نموده تا بدین وسیله خدمات بهتر و با کیفیت بیشتری را در اختیار هموطنان عزیز در سراسر کشور قرار دهد و همچنین با  ایجاد ارتباط بیشتر با مشتریان از میزان بازخورد محصولات مطلع ، و خدمات بهتری ارائه شود.

طی فعالیتی که به عنوان فروشنده در MarketPlace دیجی کالا داشته‌ایم همواره رضایت مشتریان در سطح بسیار بالایی از شرکت مرکز کنترل ایران نماینده هانیول بوده است. طبق آمار برخط منتشر شده توسط دیجی کالا، این مجموعه با تلاش و سرلوحه قرار دادن حقوق مشتریان توانست به رضایت بالای 80 درصد خریداران دست یابد.

خرید دستگاه تصفیه هوا دیجی کالا

برای خدمت‌رسانی بهتر و همچنین برای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان دستگاه‌های تصفیه هوا، طی هفته اول اسفند 96با مشتریان ساکن شهرهای مختلف که دستگاه‌های تصفیه هوای ایرتاچ شرکت هانیول را خریداری کرده‌اند، تماس حاصل گردید. و خلاصه‌ای از نتایج به شرح زیر تقدیمتان می‌گردد.

**********

مصاحبه شونده: تیرداد ش. الف                       شهر: ارومیه              دستگاه: Air Touch

 

– چرا دستگاه را خریداری کردید؟

به خاطر آلودگی‌های ایجاد شده در چند وقت اخیر در سراسر کشور و همچنین این‌که خود شهر ارومیه هم هوای آلوده‌ای دارد.

-کسی از اعضای خانواده شما جزء گروه‌های در معرض خطر (کودک، سالمند و خانم باردار) هست؟

بله.کودک خردسال دارم.

– بزرگ‌ترین نگرانی شما در خصوص این دستگاه چیست؟

خدمات پس از فروش در صورت معیوب شدن دستگاه. تهیه کردن و موجود بودن فیلترها هم اهمیت زیادی برایم دارد.

– آیا شما قبل از خرید با برند هانیول آشنا بوده‌اید؟

بله. قبلا در جاهای مختلف و صنایع ساختمانی نام برند را شنیده بودم.

– از قیمت دستگاه راضی بوده‌اید؟

قیمت دستگاه نسبتا بالا است.

– تاکنون که از دستگاه استفاده کرده‌اید، آیا دستگاه انتظارات شمارا برآورده کرده است؟

بله. نسبت به گذشته احساس بهتری دارم. و از خرید دستگاه تا حالا راضی بوده‌ام.

نتیجه

یکی از خطراتی که محیط‌زیست را  با خشک شدن دریاچه‌ی ارومیه تهدید می‌کند، وزش بادها و طوفان‌هایی است که به جریانی از تندباد، نمک و شن تبدیل می‌شوند. این پدیده در سال‌های اخیر باعث بروز حساسیت‌های تنفسی و سرفه در شهر ارومیه و پیرامون آن شده است. مشتریانی از جمله تیرداد عزیز که در خانه کودک خردسال دارند به خوبی می‌دانند که در این سنین خطر ابتلا به حساسیت‌های تنفسی بیشتر است و انگیزه‌ی اصلی خرید ایشان محافظت از کودک خردسالش بوده است. با توجه به خوش‌نامی هانیول در صنعت ساختمان، ایشان علی‌رغم قیمت بالا، مدل Air Touch  را انتخاب کرده‌اند و از خرید خود رضایت کامل دارند.

طی صحبت شفاهی که با این مشتری راضی صورت گرفت، در خصوص قدمت و سابقه‌ی طولانی شرکت مکا در ایران توضیح داده شد و گفته شد که این شرکت طی 30 سال اخیر در خدمات‌رسانی به محصولات هانیول از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است و جای هیچ‌گونه نگرانی در این خصوص نیست.

**********

مصاحبه شونده: محمدحسین ح.د                      شهر: ماهشهر             دستگاه: Air Touch P

– چرا دستگاه را خریداری کردید؟

مدت زیادی است که به آلرژی دچار شده‌ام و صبح‌ها بعد از بیدار شدن عطسه‌های زیادی دارم و همین خیلی من را اذیت می‌کرد.

  -کسی از اعضای خانواده شما جزو گروه‌های در معرض خطر(کودک، سالمند، خانم باردار) هست؟

خیر. من مجرد هستم

– بزرگ‌ترین نگرانی شما در خصوص این دستگاه چیست؟

اینکه بعد از خرید بتوانم از خدمات پس از فروش دستگاه استفاده کنم و بعد از کثیف شدن فیلتر کامپاند بتوانم  فیلتر جدید را به راحتی تهیه کنم.

-آیا شما قبل از خرید با برند هانیول آشنا بوده‌اید؟

بله آشنا بوده‌ام. قبلا محصولات هانیول را در ساختمان‌های مختلف دیده بودم.

– از قیمت دستگاه راضی بوده‌اید؟

بله. با توجه به برند هانیول قیمت دستگاه معقول است.

– تاکنون که از دستگاه استفاده کرده‌اید، آیا دستگاه انتظارات شما را برآورده کرده است؟

بله. از زمانی که دستگاه را استفاده می‌کنم، عطسه‌های صبحگاهی من کمتر شده است.

– میزان رضایت مندی از خرید دستگاه چه میزان است؟

کاملا از خرید دستگاه راضی هستم و از زمان خرید تاکنون، مشکلات تنفسی‌ام برطرف شده است.

نتیجه

آلودگی  هوا  و ریز گردها و طوفان‌های گردوغبار ایجاد شده در چند سال اخیر  در جنوب کشور،  زنگ خطر جدی را برای هموطنان جنوبی کشورمان به صدا درآورده است. با توجه به گروه‌های پرخطر (کودکان .سالمندان و زنان باردار) ساکن این شهرها، این مشکل باعث شده است تا مدارس و ادارات دولتی و خصوصی برای دفعات مکرر تعطیل شوند و زندگی روزمره آن‌ها را مختل کند.

آقای محمدحسین ح.د با توجه به اینکه بیماری آلرژی تنفسی دارند و همچنین آلودگی هوای شهر ماهشهر به دلیل صنعتی بودن و قرار داشتن پالایشگاه مواد شیمیایی و محصولات نفتی در این شهر، برای برطرف کردن مشکل، دستگاه Air Touch P را خریداری کرده‌اند. ایشان در مدتی که از این دستگاه استفاده نموده‌اند، اثرات بیماری‌شان به‌طور چشم‌گیری کاهش یافته و کاملا از خریدشان رضایت داشتند.

**********

مصاحبه شونده: احسان.ر               شهر: بندر ماهشهر           دستگاه: Air Touch A5

– چرا دستگاه را خریداری کردید؟

به دلیل اینکه مشکل تنفسی دارم و این عارضه برایم مشکل‌ساز شده است

– بزرگ‌ترین نگرانی شما در خصوص این دستگاه چیست؟

این است که بعد از خرید دستگاه بتوانم فیلترهای آن را به راحتی تهیه کنم. و در صورت معیوب شدن بتوانم از خدمات پس از فروش استفاده کنم.

– کسی از اعضای خانواده شما جزء گروه‌های در معرض خطر (کودک ،سالمند و خانم باردار) هست؟

خیر.

– آیا شما قبل از خرید با برند هانیول آشنا بوده‌اید؟

خیر. در سایت دیجیکالا محصولات را دیدم و نسبت به قیمت و امکانات دستگاه، خرید را انجام دادم.

– از قیمت دستگاه راضی بوده‌اید؟

بله. قیمت آن نسبت به برندهای دیگر ارزان است.

– تاکنون که از دستگاه استفاده کرده‌اید، آیا دستگاه انتظارات شما را برآورده کرده است؟

بله. نسبت به گذشته وضعیت تنفسی بهتری دارم.

– میزان رضایت مندی از خرید دستگاه چه میزان است؟

در کل رضایت دارم چون کاملا برایم به صرفه بوده است.

نتیجه

آقای احسان.ر به دلیل آلودگی هوای شهر ماهشهر و ریز گردهای موجود در هوای شهرهای خوزستان دچار مشکل تنفسی شده‌اند. به همین خاطر برای برطرف کردن این عارضه تنفسی دستگاه Air Touch A5 را خریداری کرده‌اند. طی صحبتی که با ایشان انجام شد در مدتی که از این دستگاه استفاده نمودند تنفس بهتری دارند و مشکلات تنفسی‌شان کمتر شده است.

با توجه به اینکه یکی از نگرانی‌های عمده ایشان در مورد دستگاه Air Touch A5 تهیه فیلترها و همچنین اطمینان از خدمات پس از فروش محصول بود نمایندگی دشتستانی در شهر اهواز به ایشان معرفی شد تا در صورت ایجاد مشکلات احتمالی خدمات را از این نمایندگی شرکت هانیول دریافت کنند.

به  دلیل اینکه مشکلات آلودگی هوا در شهرهای جنوبی نسبت به سایر شهرهای ایران بیشتر است، شرکت مرکز کنترل ایران برای رفاه هر چه بیشتر و سهولت خدمات‌رسانی به هموطنان ساکن جنوب کشور، نمایندگی دشتستانی را برای ارائه خدمات و فروش محصولات خود در شهر اهواز قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.