خرید هدیه خاص – چه هدیه ای بدهیم که کاربردی و ماندگار باشد؟

بهترین هدیه برای عزیزترین شخص زندگی‌تان چیست؟‌ بسیاری از افراد برای خرید هدیه با یک چالش مهم مواجه می‌شوند که چه هدیه‌ای مناسب طرف عزیزانشان است؟ اولین مواردی که به ذهن هر شخصی می‌رسد لباس و کفش، ادکلن، موبایل و گجت‌های دیجیتالی، یا طلا و زیورآلات است.

هرچند هدیه‌های مختلف بسته به سلایق گوناگون آدم‌ها ممکن است انتخاب شوند اما خیلی از افراد همیشه دنبال هدیه خاص و متفاوت هستند تا علاوه بر خوشحال کردن طرف مقابل، او را غافلگیر کنند.

خرید هدیه ای کاربردی

با توجه به آلودگی هوای شهرهای کشورمان در طول سال، مشکلات تنفسی و ریوی به یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها تبدیل شده است. آلودگی هوا باعث به خطر افتادن سلامتی افراد سالم و تهدید جان بیماران و افراد آسیب‌پذیر می‌شود. امروزه دیگر نفس کشیدن مانند گذشته لذت‌بخش نیست و سرفه پیامد تنفس در هوای آلوده است. متاسفانه این آلودگی‌ها داخل خانه نیز وجود دارد و با بستن در و پنجره‌ها نمی‌توان از ورود آلاینده‌ها به خانه جلوگیری کرد.

آلودگی‌های خانگی می‌تواند به دلیل دود و احتراق ناشی از پخت و پز، شوره و موی حیوانات خانگی، ترکیبات آلی فرّار و بوهای ناخوشایند، گرد و خاک و … در هوای خانه وجود داشته باشد. این آلاینده‌ها در کنار آلاینده‌هایی مانند مونوکسید کربن که از بیرون وارد خانه می‌شوند، می‌توانند سلامت ساکنان خانه را به خطر بیاندازند. آسم، تنگی نفس، سرفه مزمن، سردرد و حتی سرطان از جمله بیماری‌هایی هستند که ممکن است آلودگی هوا یکی از عوامل اصلی ابتلا به آن‌ها باشد.

خرید دستگاه تصفیه هوا برای حفظ سلامت عزیزانمان

مدتی است بعضی از شرکت‌های بزرگ دنیا برای مقابله با تاثیرات آلودگی هوا، دستگاه‌های تصفیه هوا را تولید و عرضه کرده‌اند. این دستگاه‌ها می‌توانند هوای داخل خانه را از آلودگی پاک کنند و یک نفس راحت را برای ساکنان آن به ارمغان بیاورند.

دستگاه تصفیه هوا با توجه به قیمت و قابلیت‌هایی که دارد یک هدیه خاص و بسیار کاربردی محسوب می‌شود. با هدیه دادن دستگاه تصفیه هوا می‌توانیم تنفس راحت و زندگی سالم را به کسانی که دوستشان داریم هدیه کنیم.

این دستگاه برای پدران و مادرانی که نوزاد یا فرزند خردسال دارند، زنان باردار، پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و افراد مسن که ریه‌هایشان به آلودگی حساس‌تر است، بیماران تنفسی مانند مبتلایان به آسم، سرطان ریه و سرفه‌های مزمن و تمام افردای که به سلامت بدنشان اهمیت می‌دهند مناسب و چه بسا ضروری است. بنابراین یک دستگاه تصفیه هوای خوب می تواند کادوی متفاوت و کاربردی برای کسانی که دوستشان داریم باشد.

دستگاه تصفیه هوای هانیول آمریکا

یکی از شرکت‌های بزرگی که دستگاه تصفیه هوا تولید و عرضه می‌کند، شرکت هانیول است. هانیول با بیش از ۱۲۵ سال تجربه، دستگاه‌های تصفیه هوایی با فناوری فیلتراسیون فوق پیشرفته را در اروپا و امریکای شمالی ارائه کرده است. فیلترهای به کار رفته در دستگاه تصفیه هوای هانیول مدل Air Touch در فضاپیماهای ناسا استفاده شده‌اند تا هوای فضاپیما را برای فضانوردان پاک و عاری از هرگونه آلودگی سازند.

دستگاه تصفیه هوای اِیرتاچ به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی است. استفاده از آن بسیار آسان است و هرکس می‌تواند بدون نیاز به متخصص از آن استفاده کند. فیلترها نیز از عمر ۳۰۰۰ ساعته برخوردارند و توسط کاربر قابل تعویض هستند. همچنین طراحی ساده‌ی دستگاه جلوه‌ای خاص به آن بخشیده است که توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند.

مدل های دستگاه تصفیه هوای هانیول در ایران

این دستگاه‌ها از گارانتی ۱۸ ماهه مرکز کنترل ایران برخوردارند. این مرکز با سابقه‌ای ۴۰ ساله نماینده رسمی هانیول در ایران است. دستگاه‌های تصفیه هوای هانیول ارائه شده توسط مرکز کنترل ایران عبارتند از:

Air Touch A5: این دستگاه برای اتاق‌های کوچک تا ۲۸ متر مربع مناسب است. مانند اتاق خواب، اتاق کودک و دفاتر کار کوچک.

دستگاه تصفیه هوا air touch a5

Air Touch: این دستگاه تصفیه هوا برای اتاق هایی با ابعاد متوسط مناسب است. دستگاه Air Touch می‌تواند مساحت ۴۲ مترمربع را تحت پوشش قرار دهد.

دستگاه تصفیه هوای ایرتاچ

Air Touch P: این مدل برای اتاق‌های بزرگ با ابعاد ۶۳ متر عرضه شده است و می‌تواند هوای کل خانه را تنها در مدت ۷ ساعت به طور کامل پاکسازی کند.

دستگاه تصفیه هوا air touch p

هر سه محصول در فروشگاه اینترنتی دیجیکالا قرار داده شده‌اند و می‌توان به صورت آنلاین این دستگاه‌ها را سفارش داد. همچنین بعد از خرید دستگاه‌ها، پشتیبانی کامل و گارانتی مرکز کنترل ایران شامل آن‌ها می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه‌های تصفیه هوا و همچنین روش‌های مقابله با آلودگی هوا می‌توانید به وب سایت www.Airtouch.ir مراجعه کنید. پس از خرید دستگاه نیز برای ثبت گارانتی به قسمت مربوطه در سایت وارد شوید. همچنین برای طرح هرگونه پرسش و ارائه مشاوره انتخاب محصول می‌توانید از طریق سایت و مرکز تماس، با پشتیبانی مرکز کنترل ایران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.